Evenimente
Umor marca Brico Depot
Suna ciudat, nu? Ei bine, in scurt timp va suna doar haios. Sau, oricum, ne va face sa radem.
E vorba despre o noua campanie marca Brico Depot care ii va avea in rolulile principale pe celebrii Mihai Bobonete si Adrian Vancica.
“Astazi oamenii au nevoie de ras. Am decis sa ii facem pe romani sa rada”, a spus Christian Mazauric, CEO Brico Depot Romania.
Initiativa vine in intampinarea nevoii de “familiar” a consumatorului roman, descoperita in baza unui studiu. Clientii Brico Depot au simtit nevoia de mai multa caldura in magazine, astfel ca acum se aude muzica in interiorul depozitelor Brico Depot. Clientii au pus accent pe servicii, asa ca Brico Depot a marit numarul personalului din magazine cu 2000 de oameni. Clientii isi doresc o accentuarea a popularitatii marcii, asa ca li se ofera zambete, printr-un serial de publicitate plin de comedie.
“Va fi un serial de comedie. Adrian va fi mesterul priceput, ca el si are fata de mester. Iar eu voi fi ala care nu prea e bun la nimic. Stiti ca orice mester are langa el un ala care e si el pe-acolo”, a dezvaluit Mihai Bobonete, povestind ca cei doi au castigat competitia pentru campania Brico Depot chiar si in fata colegilor Mihai Margineanu si Toma Cuzin.
Filmarile la toata seria de spoturi publicitare cu cei doi protagonisti nu s-au incheiat inca, dar suntem asigurati ca ii vom vedea peste tot. “O sa fiti scarbiti de cat de mult o sa ne vedeti. O sa vreti sa ne votati, desi nu candidam”, a mai spus Bobonete.
Anuntul privind campania “umoristica” a Brico Depot a fost facuta odata cu lansarea catalogului Brico Depot 2016, catalog ce se doreste o carte de capatai pentru toti cei care au in plan proiecte de constructie sau amenajare a unei locuinte.
“In realizarea acestui proiect au fost implicate 5 echipe, in total 70 de oameni. Acestia au primit 60 de brief-uri si au lucrat 250 de zile, adica 2.500 de ore dedicate proiectului. In acest timp, au corectat 1.920 de pagini si au baut 35.000 de cafele”, a povestit Andreea Balanescu, Marketing Manager Brico Depot.
“Pentru tiparirea acestui catalog s-au folosit 222 tone de hartie, respective 25 de tiruri de hartie, si 6500 de kg de cerneala”, a adaugat Andreea Balanescu.
Catalogul a fost tiparit in 400.000 de exemplare si va fi disponibil gratuit in toate magazinele Brico Depot incepand din 6 mai 2016.
Catalogul include 10.500 de produse Brico Depot, iar preturile care se regasesc in catalog sunt garantate pentru 4 saptamani de la lansarea catalogului.
In aceasta perioada va fi organizata si o tombola cu 48.000 de premii, marele premiu fiind o masina.
Catalogul Brico Depot va fi retiparit anual si va fi disponibil si in varianta digitala, pe pagina oficiala de web a Brico Depot Romania.
Pana la rasfoirea catalogului, abia astept serialul de comedie Brico Depot cu Mihai Bobonete si Adrian Vancica. Oare va fi o concurenta pentru “Las Fierbinti”?
(Advertorial)






Pingback: Brico Depot duce Made in Romania in toata Europa - iulianaroca.ro